Mācības pieaugušajiem
Mācības pieaugušajiem
27756464 | info@fortunaauto.lv |
Mācības pieaugušajiem
Acinam darbā
Kuģu ielas 11/ vai Ādažu/ vai Mežciema filiāles administratores palīgu.
Darba apraksts
Sadarbojoties ar valsts iestādēm izveidot dokumentus ms word un excel programmās. Sadarboties ar esošajiem klientiem un jaunajiem klientiem. Lietot Google docs, eparaksts. Šis ir galvenais bet ne vienīgais.
Prasības
Latviešu un krievu valoda, darbs ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī (Word, Excel, Google docs un citas programmas), pieredze darbā klientu apkalpošanā, disciplinēts, rūpīgs, vēlme strādāt un nopelnīt.
Darba pienākumi
Esošo un jauno klientu apkalpošana, elementāra kārtības uzturēšana darba vietā, ikdienas biroja darba organizēšana, ienākošie/izejošie zvani, mācību kursu organizēšana, darbs ar dokumentāciju (word, excel, google docs), rēķinu sastādīšana, līgumu noformēšana, sadarbība ar mācībspēkiem, dokumentu noformēšana, regulāra datu ievade un aktualizēšana datubāzē, u. c.
Piedāvājam
Patstāvīgu darbu tuvu mājām, darbu stabilā uzņēmumā, atalgojums no 3, 2€/st. , pilnas slodzes darbs
Pilna darba slodze. Uzsākt darbu nekavējoties.
Darbs ir attalināts un patstāvīgs, tāpēc vēlamies attālināti pārbaudīt jūsu atbilstību konkursam vakancei Administrators.
Lūdzu ierakstiet īsu balss ziņu ( 20-30 sekundes, brīvā formā), un atbildes vēstulē nosūtiet linku ar ierakstu.
Link ierakstam: https://vocaroo.com/
Ja vēlaties pieteikties amatam, sūtiet savu CV un linku ar balss ierakstu uz Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. ar norādi "******** filiālei" (norādīt interesējošo filiāli, obligāti)
Ar cieņu
autoskolas Administrācija
*Cenas filiālēs ārpus Rīgas var atšķirties.
**Cenā iekļauts:Teorija, reģistrācija skolā un CSDD, dokumentu noformēšana,
skolas ieskaite teorijā, apmācības karte, apmācība pie datora.
Traktortehnikas kategorijai - praktiskā braukšana
Papildu izmaksas: Praktiskā braukšana, Transportlīdzekļu
kategorijas (45min): A – 18,00; B-14,50 ; BE – 18,00 ; C1/D1 – 20,57 ;
C-20,57 ; CE – 20,57 ; D-27,00; Skolas braukšanas ieskaite. Valsts kvalifikācijas
pārbaudes izmaksas (CSDD un/vai VTUA)
Apmaksas veidi:
Lekcijas pieejamas ŠEIT.
Lai redzētu materiālu, lūdzu ievadiet piekļūšanas datus.
Parole pieejama pie jūsu filiāles administratora!
Материал доступен ТУТ.
Для просмотра материала необходимо ввести пароль.
Пароль выдается по запросу у администратора вашего филиала.
Lekciju tēmas:
1. Termini
1.1. Ceļu satiksmes dalībnieks. Участник дорожного движения.
1.1.1. Vadītājs. Водитель.
1.1.2. Gājējs. Пешеход.
1.2. Ceļš. Дорога.
1.3. Brauktuve. Проезжая часть.
1.3.1. Ar segumu. Bez seguma. С покрытием. Без покрытия.
1.4. Turpinājums. Termini. Sadalošā josla un brauktuvju joslu skaits. Brauktuvju skaits. Braukšanas josla. Разделительная полоса. Количество полос. Количество проезжих частей. Полоса движения.
1.5. Полоса движения. Braukšanas josla.
1.6. Turpinājums. Braukšanas joslu skaits. Количество полос движения.
1.7. Turpinājums. Ietve. Nomale. Тротуар. Обочина.
1.8. Termini. Krustojums. Krustojuma robeža. Brauktuvju krustošanās vieta. Граница перекрестка. Край пересекаемых проезжих частей.
1.8.1. Krustojuma robeža, brauktuvju krustošanās vieta. Граница перекрестка, край пересечения проезжих частей
1.8.2. Blakusteritorija. Прилнгающая територия.
1.9. Dzelzceļa pārbrauktuves robeža. Граница железнодорожного переезда.
1.20. Dzelzceļa pārbrauktuve. Tramvaja sliežu klātne. Железнодорожный переезд.
1.21. Gājēju pāreja. Пешеходный переход.
1.22. Transportlīdzekļu veidi. Виды транспортных средств.
1.23. Turpinājums. Продолжение.
1.24. Transportlīdzekļu sastāvs. Состав транспортных средств.
1.25. Apstāšanās. Stāvēšana. Piespiedu transportlīdzekļa apturēšana. Остановка. Стоянка. Вынужденная остановка.
1.26. Piespiedu apturēšana. Вынужденая остановка.
1.27. Turpinājums. Продолжение.
1.28. Turpinājums. Продолжение.
1.29. Redzamība. Видимость.
2. Vadītāja rīcība. Aizlegumi. Действия водителя. Запреты.
3. Transportlīdzekļu izkārtojums uz brauktuves. Расположение транспортных средств на проезжей части.
3.1. Turpinājums. Продолжение.
3.2. Turpinājums. Продолжение.
3.3. Turpinājums. Продолжение.
4. Ceļa apzīmējumi. Dubultā nepārtrauktā līnija. Горизонтальные обозначения.
4.1. Прерывистая линия. Pārtraukta līnija 920.
4.2. Ceļa apzīmējumi. Горизонтальные обозначения.
4.3. CA. ГО.
4.4. 927 CA.ГО
4.5. CA. ГО
4.6. CA. ГО.
4.7. CA. ГО
4.8. Velosipēdu ceļš. Велосипедная дорога.
4.9. Mākslīgais paaugstinājums. Искуственная неровность.
4.10. CA. Braukšanas virziens joslās. ГО. Направление движения по полосам.
Testa rezultāti
4-7 balles - vel jāmācas.
8-11 balles - lenāk brauksi, talāk tiksi.
12 balles - tev uzsmaidīs veiksme!
Результаты теста
4-7 балла - попытка, не пытка.
8-11 баллов - тише едешь, дальше будешь.
12 баллов - тебе улыбнется удача!
4.3. ATBALSTS IZGLĪTOJAMAJIEM
4.3.1. Psiholoģiskais atbalsts, sociālpedagoģiskais atbalsts un drošības garantēšana izglītojamiem
Mācību centrāir izstrādāti un aktualizēti iekšējie normatīvie akti, kuri nosaka darbinieku un izglītojamo rīcību dažādās, t.sk. ar drošību saistītās situācijās.
Pedagogi, administrācija un izglītojamie ir iepazīstināti ar evakuācijas plānu, iekšējās kārtības noteikumiem, darba kārtības noteikumiem un drošības noteikumiem normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, informēti par medicīniskās aptieciņas atrašanās vietu, kā arī par rīcību pēkšņas saslimšanas gadījumos. Mācību centra personāls zina pirmās palīdzības sniegšanas darbības, zina kā rīkoties nelaimes gadījumos.
Ārējo un iekšējo normatīvo aktu praktisku ievērošanu nodrošina:
Lai nodrošinātu psiholoģisko un sociālpedagoģisko atbalstu izglītojamajiem, Mācību centrā notiek šādas aktivitātes:
Mācību centrs piedāvā arī karjeras izvēles iespējas, jo izglītojamiem ir iespēja iepazīties ar katras profesionālās izglītības programmas mācību plānu, aprakstu un sasniedzamajiem mērķiem. Ja nepieciešams, pedagogi piedāvā konsultācijas, kas attiecas uz izglītības programmas apgūšanu. tiek apzinātas to izglītojamo vajadzības, kuriem ir grūtības mācībās, nepietiekami vērtējumi.
Vērtējums – labi
4.3.4. Atbalsts mācību darba diferenciācijai.
Mācību centrs apzina tos izglītojamos, kuriem ir grūtības mācībās vai nav apmeklējuši nodarbības. Administrācija un pedagogi veiksmīgi sadarbojas, lai sekmētu to izglītojamo izaugsmi, kuriem ir grūtības mācībās. Pedagogi, atbilstoši izglītojamo iepriekšējai sagatavotībai, bet ievērojot izglītības programmas īstenošanā noteiktos sasniedzamos rezultātus, piedāvā atšķirīgas grūtības pakāpes uzdevumus izglītojamajiem. Lai visi izglītojamie, neatkarīgi no vecuma, valodas prasmēm un citiem iemesliem, varētu sasniegt izglītības programmā paredzētos mērķus un uzdevumus, nepieciešamības gadījumā tiek izstrādāts individuāls mācību un konsultāciju plāns.
Pedagogi, lai pilnveidotu izglītojamo komunikācijas prasmes, īsteno sadarbības procesu nodarbību laikā, motivējot izglītojamos, kā arī informē izglītojamos par viņu tālākām perspektīvām darba tirgū programmas sekmīgas apgūšanas gadījumā.
Vērtējums – labi
4.3.5.Atbalsts izglītojamajiem ar speciālajām vajadzībām.
Mācību centrā šobrīd nav nepieciešamības sniegt atbalstu nevienam izglītojamajam, jo darbam autoservisā ir nepieciešama medicīniska izziņa, kuru nevar saņemt personas ar speciālajām vajadzībām. Tomēr Mācību centra attīstības plānos ir nodrošināt personām ar kustību traucējumiem rokas vadības autovadītāju apmācību.
.
Vērtējums – labi
4.4. IESTĀDES VIDE
4.4.1. Mikroklimats
Mācību centra darbā tiek īstenota pozitīva sadarbības vide starp izglītojamiem, pasniedzējiem un personālu. Ir iespēja izteikt priekšlikumus un ierosinājumus (aptaujas, pieņemšanas, ierosinājumi u.c.). Pret izglītojamiem ir vienlīdzīga attieksme neatkarīgi no nacionālas, reliģiskas piederības vai dzimuma.
Mācību centrā ir izstrādāti iekšējās kārtības noteikumi darbiniekiem un izglītojamajiem. Izglītojamie uzsākot mācības un darbinieki ar savu parakstu apliecina, ka ir iepazīstināti ar tiem atbilstoši normatīvo aktu prasībām, ka zina un respektē iekšējās kārtības noteikumus. Sistemātiski tiek veikta izglītojamo stundu apmeklējumu uzskaite mācību žurnālos.
Vadības, personāla un izglītojamo attiecībās valda labvēlība, savstarpēja cieņa, uzticēšanās un izpalīdzība. Mācību centra darbiniekiem attieksme pret apmeklētājiem ir laipna un korekta. Konfliktsituācijas veidojas reti. Tās tiek risinātas ātri un taisnīgi. Tiek veicināta pozitīvas sadarbības vide starp mācību centrā strādājošiem un izglītojamajiem. Izglītojamo anketēšana notiek ar mērķi izzināt izglītības iestādies sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Mācību centram ir labs prestižs sabiedrībā, ir izveidojusies sekmīga sadarbība ar Nodarbinātības valsts aģentūru, uzņēmumiem, institūcijām.
Vērtējums - labi
4.4.2.Fiziskā vide
Mācību centra telpas ir atbilstošas ugunsdrošības, elektrodrošības, sanitāri-higiēniskajām, ka arī vizuāli – estētiskajām prasībām. Tās ir funkcionālas un atbilstošas izglītības procesa specifikai. Mācību telpās ir atbilstošs apgaismojums, nepieciešamības gadījuma tiek nodrošināts papildus apgaismojums atkarībā no gadalaikiem. Ziemā telpas tiek nodrošinātas ar nepieciešamo temperatūru.
Tualetes telpas ir aprīkotas ar higiēnas piederumiem, tiek organizēta sistemātiska telpu mitrā uzkopšana dienas laikā. Ir atbilstošs gaiteņu un kāpņu izkārtojums, redzamā vietā izvietoti evakuācijas plāni, ugunsdzēšamie aparāti izvietoti atbilstoši ugunsdrošības normām un prasībām, ir norādītas ieejas un izejas.
Mācību centra sanitārhigiēnisko apstākļu atbilstību normatīvo aktu prasībām regulāri izvērtē kontrolējošās institūcijas. Ir pieejami visi kontroles institūciju veikto pārbaužu akti un atzinumi.
Ieguldījumi Mācību centra fiziskās vides sakārtošanā no 2014. gada: iegādāti 2 datori, 1 kopētājs un 2 projektori.
Secinājumi
Mācību centra darba stiprās puses pamatjomā „Iestādes vide”:
Tālākās attīstības vajadzības:
Vērtējums - labi
4.5. IESTĀDES RESURSI
4.5.1. Iekārtas un materiāltehniskie resursi
Mācību centrā ir izglītības programmu īstenošanai nepieciešamās telpas. Telpu iekārtojums, platība un vide ir atbilstoša īstenojamo programmu prasībām, specifikai un izglītojamo skaitam. 2014.gadā ir noslēgts ilgtermiņa telpu nomas līgums līdz 2025 gadam, kas nepieciešami mācību programmu īstenošanai. Kvalifikācijas prakses nodrošināšanai atbilstoši normatīvo aktu prasībām tiek slēgti trīspusējie līgumi. Mācību laikā izglītojamie var saņemt kvalitatīvus mācību materiālus gan izdrukas veidā, gan elektroniski. Mācību grāmatu un mācību līdzekļu izvēle ir mērķtiecīga, pamatota un veido vienotu sistēmu visā izglītības iestādē, atbilstoši izglītības iestādes īstenojamo izglītības programmu mērķiem, izglītības programmu prasībām. Metodisko materiālu un mācību līdzekļu aktualizēšana notiek regulāri. Mācību centra izglītojamie nepieciešamības gadījumā saņem kvalitatīvus mācību materiālus gan izdrukas veidā, gan elektroniski.
Mācību centrs pēdējo divu gadu laikā ir papildinājis savu materiāli tehnisko bāzi, iegādājoties divas smagās automašīnas: Mercedec Benz Atego, vienu mikroautobusu Mercedes Benz Sprinter un vienu vieglo automašīnu VW Golf, kā arī uzskates materiālus - dzinējus šķersgriezumā.
Ārpus Mācību centra organizējamo praktisko darbu, praktisko mācību īstenošanai ir noslēgti sadarbības līgumi un tajos attiecīgi atrunāti piemērotības nosacījumi (darbavietu skaits) atbilstoši izglītības programmu īstenošanas periodam.
Vērtējums - labi
4.5.2. Personālresursi
Mācību procesam piesaistīto pedagogu izglītība atbilst nepieciešamajām normatīvajām prasībām pedagogu izglītībai. Dati par direktoru un pedagoģisko personālu ir ievietoti VIIS.lv portālā, ko uztur Latvijas Republikas Izglītības un zinātnes ministrija. Izglītības iestādes direktorei ir augstākā pedagoģiskā izglītība (biologs, bioloģijas un ķīmijas skolotāja) un profesionālais maģistra grāds.
Pedagogi pārzina tālākizglītības nepieciešamību savā specialitātē un turpina tālākizglītību reglamentējošajos Ministru kabineta noteikumos noteiktajā kārtībā. Pedagogi tiek informēti par atbalsta institūciju nostādnēm izglītības kvalitātes jautājumos, piedalās Izglītības un zinātnes ministrijas un citu mācību centru organizētajos tālākizglītības kursos, bet, ja tie netiek piedāvāti vajadzīgajā priekšmetā vai jomā, patstāvīgi meklē attiecīgos kursus un tajos piedalās. Izglītības iestādē ir izveidots pedagoģiskais kolektīvs, kas motivēts pašizglītībai un tālākizglītībai. Atbilstoši 2014.gada 28. oktobra Ministru kabineta noteikumiem Nr. 662 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību” par prasībām pedagogu izglītībai tiek plānota un atbalstīta pedagogu iesaistīšanās profesionālās izglītības pedagogu pedagoģiskās pamatizglītības programmas apguvē un savas kvalifikācijas pilnveidē. Speciālisti, kuriem nav pedagoģiskā izglītība, tiek pieaicināti ar mācību slodzi līdz 240 stundām gadā. Pedagogi regulāri piedalās pedagoģiskās padomes darbā.
Secinājumi
Mācību centra darba stiprās puses pamatjomā „Resursi”:
Tālākās attīstības vajadzības
Vērtējums - labi
4.6. IZGLĪTĪBAS IESTĀDES DARBA ORGANIZĀCIJA, VADĪBA UN KVALITĀTES NODROŠINĀŠANA
4.6.1. Iestādes darba pašvērtēšana un attīstības plānošana
Mācību centrs veido pašnovērtējuma ziņojumu, kurā tiek ietvertas pamatā visas izglītības iestādes darbības jomas. Mācību centrā pašnovērtējuma sistēma ir skaidri strukturēta un veiksmīgi plānota. Pašnovērtējums ir objektīvs un pietiekami pamatots. Pašvērtējuma ziņojums ir pieejams visām ieinteresētajām pusēm, tas atrodas arī Mācību centra mājas lapā. Tas ir saskaņots ar dibinātāju, apspriests un realizēts izglītības iestādes kolektīvā un koriģējams atbilstoši situācijai. Mācību centrā darbs ir organizēts atbilstoši „Darba kārtības noteikumiem” un citiem iekšējiem izglītojošo darbību reglamentējošiem normatīviem dokumentiem. Visiem darbiniekiem ir pieejama precīza informācija par izglītības iestādes vadības darba struktūru, darba pienākumiem, tiesībām un atbildības jomām.
2015.gadā ir pārstrādāts izglītības iestādes Mācību centra Attīstības plāns no 2015. līdz 2020.gadam. Mācību centra Attīstības plāns pilnībā atbilst noteiktajai struktūrai. Attīstības plāna saturs ir veidots, ņemot vērā centra mērķus, pašvērtējumu, darbības pamatjomu vispārīgo vērtēšanu, SVID analīzes, izglītojamo, pedagoģiskās padomes ieteikumus, centra vispārīgos rādītājus, tas ir reāls, lai arī koriģējams tā darbībā, tomēr izvirzītos mērķus sasniedzošs.
Mācību centra vadība veicina un atbalsta pašvērtēšanas procesu, veicot gan centra vispārīgo vērtēšanu, gan risku un iespēju noteikšanā, gan pamatjomu izvērtēšanu. Tas tiek analizēts un apspriests vadības apspriedēs, kā arī pedagoģiskajās padomes sēdēs. Mācību centra vadība kontrolē un pārrauga arī pārējā personāla darbu, atbalstot un izvirzot pietiekami augstas un pamatotas prasības.
Katram gadam tiek izstrādāts darba plāns un iepriekšējā gada darba pārskats, kura izvērtēšanā piedalās kolektīvs, dibinātājs, sociālie partneri. Gada noslēgumā par tā izpildi tiek veikta analīze un informēts viss izglītības iestādes kolektīvs.
Tiek apzinātas Mācību centra darbības jomu stiprās puses un ieteikti nepieciešamie uzlabojumi. Mācību centra vadība vērtēšanas procesā iegūto informāciju izmanto centra darba stipro pušu apzināšanā un nepieciešamo uzlabojumu veikšanā un tālākā plānošanā.
Vērtējums – labi
4.6.2. Iestādes vadības darbs un personāla pārvaldība
Mācību centrā ir visa izglītības procesa organizēšanai nepieciešamā obligātā dokumentācija, tā ir sakārtota un atbilstoša normatīvo aktu prasībām, lietu nomenklatūrai un izglītības iestādes Nolikumam. Mācību centrā ir izveidota organizatoriskā struktūra, kas aptver visas darbības jomas un skaidri noteikta darbinieku atbildība. Visiem darbiniekiem ir izstrādāti amata apraksti, kuros ir noteikta atbildība, tiesības un tiešie darba pienākumi, ar darbiniekiem ir noslēgti darba līgumi.
Mācību centra vadības darba plānojums nodrošina visu centra darbību, darba plāna izpildi un aktuālo jautājumu atrisināšanu. Īpaši apmeklētāju pieņemšanas laiki nav noteikti, jo tikšanās laiku var saskaņot pie abām pusēm pieņemamā laikā. Notiek operatīva un objektīva informācijas apmaiņa par iestādes darba stratēģiju, pieņemtajiem lēmumiem un to izpildi. Lēmumi tiek pieņemti, balstoties uz datu analīzi. Izvērtējumā piedalās paši darbinieki.
Vadības darba organizācijā tiek ievērots komandas princips. Būtiski jautājumi tiek mērķtiecīgi un sistemātiski realizēti visa gada laikā, taču operatīvas izmaiņas tiek veiktas vadības sēdēs un informatīvajās darbinieku sanāksmēs. Pieņemot lēmumus, tiek ņemta vērā informācija, kas iegūta pedagoģiskās padomes, metodiskās komisijas sēdēs, informatīvajās darbinieku sanāksmēs, no iekšējās kontroles materiāliem.
Mainoties ārējiem normatīvajiem aktiem, 2014. un 2015.gadā ir aktualizēta virkne iekšējo normatīvo aktu.
Normatīvo dokumentu pieejamība.
Mācību centrs regulāri vērtē izglītības procesa norisi. Vadības pārskatā tiek veikta darba analīze un izteikti priekšlikumi nākamajam darba posmam. Vērtējums ir objektīvs, un tas aptver visas izglītības iestādes darba jomas. Vadības pārskata dati tiek prezentēti pedagoģiskās padomes sēdē, un, pamatojoties uz tiem, tiek izstrādāts darba plāns nākamajam gadam. Darba plānošanas procesā iesaistās visi darbinieki un pedagoģiskais personāls.
Mācību centra darbību reglamentējošie dokumenti ir pieejami izglītības iestādes birojā Brīvības ielā 48, nepieciešamās to kopijas atrodas vietās, kur notiek konkrētas izglītības programmas. Ar Mācību centra reglamentējošo dokumentu saturu, izpildes kontroles mehānismu tiek iepazīstināti izglītojamie, pedagogi, darbinieki, kā arī institūcijas, ar kurām sadarbojamies dažādu jautājumu risināšanā.
Vērtējums – labi
4.6.3. Iestādes sadarbība ar citām institūcijām
Mācību centrs mērķtiecīgi organizē sadarbību ar valsts institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un darba devējiem, pašvaldībām. Sadarbojoties tiek panākts maksimāli kvalitatīvs mācību process. Sadarbībā ar darba devējiem ir izstrādāti un nepieciešamības gadījumā tiks aktualizēti Kvalifikācijas eksāmenu teorētiskās daļas jautājumi. Ņemot vērā darba devēju ieteikumus, iespējams pilnveidojot izglītības programmu kvalitāti, akcentējot inovatīvo praksē. Tas nodrošina izglītojamajiem jaunas zināšanas un konkurētspēju darba tirgū pēc izglītības programmu absolvēšanas. Praktiski visi darba devēji parasti pieredzi uzsver kā svarīgāko darba ņēmēja kompetences rādītāju, norādot, ka izglītojamajiem un absolventiem tās parasti pietrūkst, ko varētu vismaz daļēji kompensēt ar prakses palīdzību. Pēc katra no kvalifikācijas eksāmeniem ar eksāmenu komisiju paredzēta eksāmena teorētiskās un praktiskās daļas izglītojamo sasniegto rezultātu analīze, kas dotu iespēju uzlabot nākamo eksāmenu materiālu un mācību procesa kvalitāti.
Mācību centrs sadarbojas arī sociālajiem partneriem. Organizējot kursus Latvijas novados, dažkārt ir nepieciešama sadarbība ar vietējām pašvaldībām. Ar valsts kontrolējošām institūcijām (VDI, VID, VUGD, PVD) sadarbība notiek, piedaloties informatīvajos semināros, kā arī, organizējot mācības. Mācību centra vadība piedalās Izglītības un zinātnes ministrijas un Izglītības kvalitātes dienesta organizētajos semināros un sanāksmēs. Veiksmīga un ilgtermiņa sadarbība ir izveidojusies un attīstījusies ar Nodarbinātības valsts aģentūru. Sadarbības līgumi ir noslēgti ar šādām iestādēm: „Sia "K-Serviss"; Nacionālajiem bruņotajiem spēkiem, Reģionālo nodrošinājuma centru, Nodarbinātības valsts aģentūru.
Secinājumi
Mācību centra darba stiprās puses pamatjomā „Mācību centra darba organizācija, vadība un kvalitātes nodrošināšana”:
Vērtējums –labi
Pašvērtējuma kopsavilkuma tabula
Mācību saturs | |
Izglītības iestādes izglītības programmas | labi |
Mācīšana un mācīšanās | |
Mācīšanas kvalitāte | labi |
Mācīšanās kvalitāte | labi |
Vērtēšana kā mācību procesa sastāvdaļa | labi |
Atbalsts izglītojamiem | |
Psiholoģiskais atbalsts, sociālpedagoģiskais atbalsts un izglītojamo drošības garantēšana (drošība un darba aizsardzība) | labi |
Atbalsts mācību darba diferenciācijai | labi |
Atbalsts izglītojamiem ar speciālām vajadzībām | labi |
Iestādes vide | |
Mikroklimats | labi |
Fiziskā vide | labi |
Iestādes resursi | |
Iekārtas un materiāltehniskie resursi | labi |
Personālresursi | labi |
Iestādes darba organizācija, vadība un kvalitātes nodrošināšana | |
Iestādes darba pašvērtēšana un attīstības plānošana | labi |
Iestādes vadības darbs un personāla pārvaldība | labi |
Iestādes sadarbība ar citām institūcijām | labi |
5. CITI SASNIEGUMI
Mācību centrs ir veiksmīgs mācību īstenotājs no 2004. gada, līdz ar to varam būt gandarīti, ka dažādu ekonomisko pārmaiņu gaitā esam spējuši pastāvēt kā pieaugušo izglītības iestāde. Ja sākotnēji esam piedāvājuši tikai neformālās un profesionālās pilnveides izglītības programmas, tad šobrīd mērķis ir piedāvāt ar profesionālās tālākizglītības programmās, kas dotu iespēju izmantot dažādu ES struktūrfondu piedāvātās iespējas realizēt dažādus projektus pieaugušo tālākizglītībai.
6. TURPMĀKĀ ATTĪSTĪBA
Materiālās bāzes pilnveidošanā nepieciešams modernizēt un papildināt mācību iestādes iekārtas, aprīkojumu, nodrošinājumu kvalitatīvai apmācību priekšmetu apguvei.
Tālākās attīstības vajadzības balstās uz gūto rezultātu un pamatjomu novērtējumos konstatētajām stiprajām pusēm un nepieciešamajiem uzlabojumiem:
Iestādes vadītāja | Ļubova Prauliņa | ||
(vārds, uzvārds) | (paraksts) | z.v. |
SASKAŅOTS (dibinātājs) Sabiedrības ar ierobežotu atbildību „AUTOLAIME” dibinātāja
(dokumenta saskaņotāja pilns amata nosaukums)
Ļubova Prauliņa _________________________
(vārds, uzvārds) (paraksts)
____________
(datums)
z.v